Candidatul ideal
Cautam o persoana tanara, dinamica, dispusa sa invete, cu atitudine pozitiva.
– Experienta in domeniu nu este necesara, dar va fi de folos;
– Experienta introductiva in vanzari de orice tip constituie un avantaj;
– Studii superioare nu sunt necesare dar constituie un avantaj considerabil;
– Cunostinte operare Microsoft Word, Excel, mail;
– Capacitate de convingere, de persuasiune;
– Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta, organizat;
– Capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atentie distributiva, capacitate rapida de decizie;
– Experienta call center, customer care, telesales.
Descrierea jobului
- Preia solicitarile din CRM si realizeaza oferte clientilor – 80% din timp;
- Administreaza portofoliul de clienti alocat;
– Prezinta, promoveaza si vinde produsele in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
– Stabileste si participa la intalnirile cu clientii;
– Raspunde pentru satisfactia clientilor;
– Participa activ la planificarea si implementarea strategiei de vanzari;
– Urmareste derularea si finalizarea contractelor;
– Urmarire competitie (promotii, preturi concurenta, estimari vanzari).
Oferta (bonusuri, beneficii)
– Salariu negociabil;
– Tichete de masa;
– Transportul asigurat;
– Asigurare privata de sanatate;
– Mediu de lucru profesionist;
– Specializare in cadrul colectivului;
– Avantajul de a lucra intr-un mediu tanar, profesionist si modern;